Compara precios en Amazon
+ 3,09 € de envío
85 % de calificaciones positivas en los últimos 12 meses
+ 3,30 € de envío
69 % de calificaciones positivas en los últimos 12 meses
+ 6,90 € de envío
86 % de calificaciones positivas en los últimos 12 meses

Descarga la app de Kindle gratuita y comienza a leer libros para Kindle al instante en tu smartphone, tablet u ordenador. No necesitas un dispositivo Kindle. Más información
Lee al instante en tu navegador con Kindle para Web.
Con la cámara de tu teléfono móvil, escanea el siguiente código y descarga la app de Kindle.


Pack Aprendre a llegir a l'Escola de Monstres (Llibres 1-3): En lletra MAJÚSCULA per aprendre a llegir (Llibres per a nens a partir de 5 anys) (Montena) Tapa blanda – 2 junio 2022
Precio Amazon | Nuevo desde | Usado desde |
Versión Kindle
"Vuelva a intentarlo" | — | — |
Tapa blanda
"Vuelva a intentarlo" | 18,00 € | 18,00 € | — |
- Versión Kindle
9,49 € Leer con nuestra App gratuita - Tapa blanda
18,00 €
Mejora tu compra
APRÈN A LLEGIR A L'ESCOLA DE MONSTRES
Amb lletra majúscula i text rimat aprendràs a llegir ben aviat!
Un pack màgic amb els tres primers llibres de la sèrie més divertida per aprendre a llegir: L'ESCOLA DE MONSTRES!
- Lletra majúscula
- Frases rimades
- Vocabulari senzill
- Il·lustracions a tot color
- Protagonistes genials: una classe de monstres!
Els nens i les nenes guanyaran confiança per gaudir de la lectura i practicaran nou vocabulari a les activitats de cada llibre.
No et perdis la sèrie amb què els més petits aprendran a gaudir dels llibres!
El pack conté:
* Una mascota trapellota.
* Empastifada amb melmelada.
* Tan iguals com especials.
- Edad de lecturaA partir de 4 años
- IdiomaCatalán
- Dimensiones14 x 1.3 x 21.3 cm
- EditorialMONTENA
- Fecha de publicación2 junio 2022
- ISBN-108419169994
- ISBN-13978-8419169990
Los clientes que vieron este producto también vieron
Más información del producto

A l’Escola de Monstres cada dia passen coses màgiques, perfectes per aprendre a llegir! Amb aquesta sèrie tan divertida, els més petits aprendran a llegir mentre s’ho passen d’allò més bé. Plens d’il·lustracions llampants, frases rimades i en lletra majúscula, aquests llibres expliquen les històries més esbojarrades i entretingudes d’un grup de monstres que va a l’escola.
La col·lecció està pensada per a primers lectors, nenes i nens a partir de 5 anys. El vocabulari que es fa servir és senzill i adequat al nivell maduratiu d’aquesta franja d’edat. A més, a cada pàgina es destaca una paraula en un altre color, que és familiar per al petit lector. D’aquesta manera, i gràcies a les activitats que s’inclouen al final del llibre, els nens aniran aprenent vocabulari de manera gradual.
Totes les aventures d’aquests petits monstres s’acompanyen d’il·lustracions acolorides i divertides per fomentar la comprensió lectora, la creativitat i valors com l’amistat, el respecte i la companyonia.
A l’Escola de Monstres, aprendre a llegir es converteix en una autèntica aventura!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
---|---|---|---|---|---|---|
Aprendre a llegir a l'Escola de Monstres 1 - Una mascota trapellota | Aprendre a llegir a l'Escola de Monstres 2 - Empastifada amb melmelada | Aprendre a llegir a l'Escola de Monstres 3 - Tan iguals com especials | Aprendre a llegir a l'Escola de Monstres 4 - Peus grans com gegants | Aprendre a llegir a l'Escola de Monstres 5 - Pastissos voladors de colors | Aprendre a llegir a l'Escola de Monstres 6 - Malifetes ben fetes | |
Sinopsi | La Maria i la seva mascota van juntes a tot arreu: fins i tot a classe! El problema és que la mascota avui té molta gana, tanta que comença a menjar i menjar# tot allò que hi ha a l'escola! | Avui en Roc s'ha preparat el seu esmorzar preferit: pa amb melmelada! Però quan menja no es fixa en res més... i, sense adonar-se'n, ha deixat tota l'escola empastifada! Com aconseguirà netejar-ho tot? | L'Anna i la Jana són bessones idèntiques, i totalment diferents! A una li encanta jugar i l'altra no sap on començar. Els monstres de classe mai volen anar amb ella! Però el seu profe té un pla... les germanes s'intercanviaran! Algú ho notarà? | Amb les seves cames llargues i els seus peus grans com gegants, en Pere és el més maldestre de la classe! Però quan el seu amic cau al pou, necessitaran algú llarg i especial que el pugui ajudar! | És l'aniversari de la Joana! Per això ha preparat una sorpresa per a tota la classe: dolços de colors! Però tots els pastissos comencen a saltar i a volar... i ho estan deixant tot empastifat! Com ho solucionaran? | El Bernat és un vampir molt entremaliat: li encanta fer bromes! L'únic problema és que als amics no els fan tanta gràcia... com els podrà demostrar que sota la seva capa de monstre té un gran cor? |
Descripción del producto
Biografía del autor
Sally Rippin és una de les autores més estimades d'Austràlia i una de les que més cops han ocupat les llistes dels més venuts. Després de vint anys escrivint més de trenta llibres per a nens i adolescents, ha guanyat nombrosos premis.
Detalles del producto
- Editorial : MONTENA; 001 edición (2 junio 2022)
- Idioma : Catalán
- ISBN-10 : 8419169994
- ISBN-13 : 978-8419169990
- Edad de lectura : A partir de 4 años
- Peso del producto : 311 g
- Dimensiones : 14 x 1.3 x 21.3 cm
- Clasificación en los más vendidos de Amazon: nº2,267 en Libros (Ver el Top 100 en Libros)
- nº34 en Libros infantiles de monstruos
- nº38 en Libros en catalán
- nº84 en Ficción sobre animales para niños
- Opiniones de los clientes:
Opiniones de clientes
5 estrellas |
|
81% |
4 estrellas |
|
19% |
3 estrellas 0% (0%) |
|
0% |
2 estrellas 0% (0%) |
|
0% |
1 estrella 0% (0%) |
|
0% |
Las opiniones de los clientes, incluidas las valoraciones del producto, ayudan a otros clientes a obtener más información sobre el producto y a decidir si es el adecuado para ellos.
Para calcular el desglose general de valoraciones y porcentajes, no utilizamos un simple promedio. Nuestro sistema también considera factores como cuán reciente es una reseña y si el autor de la opinión compró el producto en Amazon. También analiza las reseñas para verificar su fiabilidad.
Más información sobre cómo funcionan las opiniones de los clientes en Amazon-
Reseñas más importantes
Principales reseñas de España
Ha surgido un problema al filtrar las opiniones justo en este momento. Vuelva a intentarlo en otro momento.
Tiene mucho dibujo y pica letra. Pero los personajes y la ilustración le han gustado bastante.